cupperponie

Direktlänk till inlägg 16 november 2015

Vecka 47

Av Cupper Ponie - 16 november 2015 09:18

Måndag: Hemma från skolan. Ridskola. Ev longerar ponnysarna

 

Tisdag: Skola till 15.35(ev stannar hemma) Longerar ponnysarna

 

Onsdag: Skola till 15.45 Tömkör ponnysarna. Ev träning

 

Torsdag: Skola till 15.00 Rider Duracell. Apasche får dra pinnar. Ev träning

 

Fredag: Skola till 14.00 Longerar Apasche med bommar. Tömkör Duracell. Förhoppningsvis träning

 

Lördag: Tömkör Apasche. Rider Duracell ev med bommar. Träning under dagen

 

Söndag: Tömkör ponnysarna. Träning under dagen


Denna vecka är jag ganska osäker på vad som kommer göras. Mår mycket bättre men jag är inte riktigt tillräkligt bra om man säger så. Är hemma från skolan i dag så får vi se om jag gör det samma i morgon elelr ej. Förväntar mig att vara tillbaka till skolan senast på onsdag. Men det får vi se då. Förhoppningsvis är jag mycket piggare och orkar med i mitten av veckan så då får hästarna börja jobba på som vanligt igen. Jag själv ska först ta någon enstaka promenad och sen får vi se när jag orkar börja träna smått igen.  Har skrivit ev träning på onsdag. Om det blir någon träning då är det enkel cardio inne eller en pw ute. Men ingenting är bestämt än direkt. Ska känna efter varje dag o se om jag orkar eller ej. Förhoppningsvis är jag tillbaka på banan innan veckan är slut iallafall. Skolan vill jag inte heller vara borta från så mycket denna vecka då vi har muntliga nationella i matte. Ingen aning vilken dag jag ska köra dock. Aja. Måste även lägga en del energi på skolan nu då en uppsatts som skulle ha lämnats in igår är inte färdigskriven. Sov för det mesta när förskylningen var som värst så att sitta vid datorn o skriva var inte riktigt prio 1. Två kemiprov ska också göras under veckan. Har inte pluggat nå speciellt på det heller då jag som sagt har varit sjuk. Är iallafall taggad på att få vara på banan igen.

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 14:15


Nu släpper jag bomben. För ett bra tag sedan började jag fixa med en liten hemlig grej. Och den grejen är en ny blogg. Jag kände för att fortsätta att skriva ner mina tankar och vardag men inte här. Nu kan ni istället läsa om mig och mitt liv på nouw...

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 13:59

Kod för att importera min blogg till Nouw: 3982655804

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 08:19

          För några veckor sedan fick jag äran att fota min kompis lilla vovve. Hur söt liksom? Det var inte lätt att få han koncentrerad på kamerna men det gick. Vi testade lite alla möjliga platser. Först och främst natur. Men även lite mind...

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 20:04

   

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 19:39


Rösta gärna på kryddan HÄR Skulle vara super snällt om ni gjorde det :)   ...

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards