cupperponie

Alla inlägg den 4 november 2015

Av Cupper Ponie - 4 november 2015 07:15

Gårdagen var så himla bra och jag hoppas på att denna dag är minst lika bra. Startade gårdagen med en löprunda samt lite magövningar hemma efteråt. Gick hur bra som helst. Sen var det vidare till skolan. Var med mina kompisar, skrattade, skrek och hade det så himla bra, nästan så att man hade viljat vara kvar i skolan istället för att sluta vid halv 4. Cyklade hem med bra humör iallafall. Åkte vidare till stallet i mörkret efter skolan. Tömkörde Apasche på grusvägarna och red Duracell i hagen. Mest lät de jogga ett tag. Glömde pannlampa hemma så man såg ju ingenting. Kom hem och körde ett benpass. 


Idag är det onsdag. Tänkte ta en löprunda när jag ändå har sovmorgon men istället blir det yoga om en stund. Slutar 15.45 idag och troligen kommer jag inte iväg till stallet idag då farsan kanske inte hinner. Det kommer bli lite olika dagar jag kommer iväg denna vecka då farsan kör mig. Men nästa vecka blir det varje dag iallafall. Så då lägger jag nog en del tid på skolarbete och träning istället. Har en uppsatts som ska skrivas, när den ska in vet jag därmot inte. Har däremot en bra historia som ska skrivas. I mina tankar kommer den bli riktigt bra, måste verkligen få den bra. Så ser dagen ut idag. Hoppas på en grym skoldag idag igen. Veckan hittills har ju varit grym så jag får hoppas på att den fortsätter så. Behöver verkligen det då terminen hittills bara har varit ett helvete. Nej nu måste jag fixa lite, sen yoga. Vi hörs!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards