cupperponie

Alla inlägg under augusti 2014

Av Cupper Ponie - 31 augusti 2014 08:13

Nu är det så här av våran fantasi ligger på 0, typ som vanligt..Så nu vill vi veta vad vill ni läsa om? Ni får bestäma! Kom med tips på inlägg! WE WILL NEED IT!
 

Av Cupper Ponie - 30 augusti 2014 19:05

Mamma skickade bilder på min lilla bebis nyss, så himla fin hon är! Tyvärr är min mamma dålig på foton å att få hästen intresserad osv så det vart ju inte så super intressanta bilder, men ändå. Fina prinsessa *-*
   

// Jessika

Av Cupper Ponie - 30 augusti 2014 18:48

 

 

Av Cupper Ponie - 30 augusti 2014 08:03

Nu är jag vaken, gett katten mat, å hamnade i sängen igen. Jag är fortfarande trött och vill sova mer men jag kan inte det, är inte den personen som kan somna om. Så de gångerna jag vaknar mitt i natten e jag ju ganska körd om ni fattar. Hur som helst så lyssnar jag nu på lite lugn o mysig musik samt äter en god frukost med varm choklad. Kallt som vanligt är det i mitt rum så det är otroligt gosigt att få vara under några x antal filtar. Efter jag har ätit ska jag förbereda mig för ett träningspass. Tänkte först ut så springa i skogen men vädret ser inte så lovande just nu så det får bli ett träningspass här inne. Sen under dagen så är jag nog hos farsan hela dagen o hjälper till osv.


Mamma är ju som sakt i skåne och hon kommer skicka bilder till mig på hur det ser ut nu då jag inte har varit där sen i julas(!!) då jag har haft annat att göra, nu i efter hand så ångrar jag en del att jag inte har följt med iallafall. Mamma skickar nog bilder på min lilla bebis som inte är så liten längre, 2,5 år gammal, rids in i vår då hon blir 3 i vår. Wow, tiden har gått otroligt snabbt. Tänkte dela med mig av bilderna på henne här sen när hon har skickat bilder ofc. För hoppningsvis under höstlovet ska jag hänga med dit, längtar! 


Har inget annat att prata om just nu Kom gärna på förslag på inlägg till mig och Emma!

// Jessika

 

 

Av Cupper Ponie - 29 augusti 2014 13:37

 

Tryck här för att komma till ridsport VM

Av Cupper Ponie - 29 augusti 2014 12:51

Bästa covern jag hört på länge helt klart!
// Jessika

Av Cupper Ponie - 29 augusti 2014 11:00

HUvudvärken börjar nu släppa, sköönt, sov ett tag så det har väll varit en anledning till att det släppt. Min mamma är i skåne över helgen, o jag fick inte följa med, ofc -.-' Dock vet jag inte varför men aja. Så jag kommer vara hemma själv med brorsan idag tills måndag kväll. Kul!-eller inte. I morgon ska jag å mina bröder över till min farsa, tydligen ska vi grilla. vänta, VÄNTA NU HÄR! Vem grillar nu? Typ ingen, bara min farsa tydligen. Men sen ska vi även plocka massa möbler i garaget.( Btw, mina föräldrar är skilda) Hm..Undra om de har massa pant hos farsan, DÅ SKA JAG PANTA, JAG PAXAR! Kanske går ut med deras katt Bella också. Bella går i sele ute if you wonder. Sen vet jag inge mer som händer i morgon. Samt har jag 0 koll om vad som händer på söndag men det får vi se då. Ska även hinna springa ut en runda i morgon bitti om jag inte mår skit ofc. 


Nu ska jag nog se på någon film och samt hitta nå gott att äta. Blir lite svårt dock, har otroligt dålig matfantasi. Vi får se vad jag hittar på. Hoppas på att må bra senare under dagen så kanske jag kan springa ut en runda eller nå träningsgrejs iallafall, men vi får helt enkelt se! Hoppas även på att vi kan åka till ponnysarna i helgen eller iallfall nästa vecka. EMMA NU FÖR FAN BLIRU BRA I BENET ANNARS FÅR JAG DAMP PÅ DIG!


Om ca 2 h ska jag även kolla på ridsport VM i dressyr. Kanske det positiva med att vara hemma, hade jag varit i skolan idag hade jag missat det haha. Tyvärr är min fantasi på 0 när det gäller bloggning, tror det är  samma för Emma så om ni har nå inlägg ni vill vi ska skriva får ni gärna slänga in en kommentar i detta inlägg. 
Hare gött!
//Jessika

 

That hår tho

Av Cupper Ponie - 28 augusti 2014 17:28

Det här med rubriker..släng er i väggen. Kommer aldrig på nå bra rubrik. Så dagen idag då, skola först som vanligt, hade på kepsen och ja, fick blickar av typ minst halva skolan but yolo. En lärare läste upp vad det stog och sen så aa..hon ångrade sig lite haha. Men lektionerna gick utan problem. Cyklade sedan hem kl 3 när vi hade slutat med musik i öronen. Gjorde sedan mig i ordning för en springrunda. Hoppade på cykeln å cyklade till resmatskogen, stannade där och sen sprang 3 varv. Mys! Cyklade hem, duschade o sen hamnade jag vid datorn. 


Har precis ätit och nu ska jag sitta framför aftonbladet o kolla rockbjörnen då the fooo är med, woopidooppidoo! Kommer dock få gå ifrån en stund pgr av att vi ska iväg o handla när mamma har kommit hem från gymmet, tänkte köpa choklad hehe. Tur man kan se rockbjörnen senare o inte bara live ;) 


Blir dock nog inge häst på några dagar pgr av att Emma är skadad..Hoppas hon kan få kryckor någon gång också så blire bättre. Nu blev det tomt i mitt huvud så vi får höras senare!
// Jessika

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards