cupperponie

Alla inlägg den 10 november 2015

Av Cupper Ponie - 10 november 2015 12:13

Måndag: Skola till 15.45. Ridskola

 

Tisdag: Skola till 11.40 Tandläkare. Utvecklingsamtal kl 15.00 Tömkör ponnysarna. Träning efter.

 

Onsdag: Skola till 15.45 Longerar Apasche. Tömkör Duracell. Träning efter.

 

Torsdag: Skola till 15.00 Rider Duracell. Tömkör Apasche med bommar. Träning efter.

 

Fredag: Skola till 14.00 Klättring i skogen(promenad eller tömkörning). Träning efter.

 

Lördag: Tömkör Duracell med bommar. Tömkör Apasche. Träning före eller efter.

 

Söndag: Longerar ponnysarna. Ev löprunda med dom om vädret tillåter. Träning före eller efter.

 

Så ser denna vecka ut. I måndags gick jag dock hem innan lunch. Mådde inte riktigt bra så jag drog hem och sov en stund. Hästarna ska jobba på som vanligt och jag ska komma tillbaka till träningen efter uppehåll två dagar pga att jag inte riktigt har mått bra. Har varit riktigt trött i kropp och huvud. Lite plugg under veckan också. En uppsatts ska in på söndag och lite extra matteplugg tänkte jag fixa. Annars blir det en ganska lugn vecka.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards