cupperponie

Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av Cupper Ponie - 2 augusti 2014 21:52

                                                                                                                   

Av Cupper Ponie - 2 augusti 2014 12:45

Mitt namn är Jessika som ni ser ovan. Jag är en tjej på 14 bast- ointressant? Yes i know! Jag föddes i huvudstaden å fick sen landa i denna lilla hålan jag bor i nu, vet inte hur mina föräldrar tänkte..om de ens tänkte typ. Hästar har jag hållit på med i hela mitt liv. Jag lärde mig rida hos min mormor då hon hade en shettis på den tiden. Vid 4 år började jag ridskola å jag gick på den ridskolan tills hösten 2013 har jag för mig. Bytte sedan ridskola men slutade ganska snabbt eftersom att hösten 2013 började jag ta hand om en shettis, med tiden blev det även ett gotlandsruss på den gården å sedan fick jag en egen typ foderhäst. Men den hästen såldes sedan å jag slutade hjälpa till på den gården. Nu ska jag börja på ridskola igen samt hjälpa till med 2 shettis till sammans med min kompis Emma som ni också kommer få läsa om här. 

Annars så e jag oseriös när det gäller vissa saker å många tycker jag e konstig-men de gillar mig ändå, det e väll det som räknar right? ;) 
Har inga bilder på mig bara för att jag aldrig tar bilder på mig så ni får nöja er med en bild på ponnysarna
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards