cupperponie

Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av Cupper Ponie - 24 augusti 2014 10:45

Durasell är en riktig skitponny. Alltid när jag och Emma fotar varandra så kommer så klart lilla ''oskyldiga'' Durasell mitt in i bilden och vill vara med. Klart ska han förstöra ibland.. Han bara tittar i tex kameran hur glad som helst, det är som att han vill förstöra bilderna haha. Skitponny

 

Helluuu, what's up pepz?

 

Hola kamera!

 

Haru nå goodis??

 

Gee miig goodiss
Och så sitter jag där med en tråkig blick för att Durasell ska förstöra allt...

   Men vad gör man? Shit happens- skitponny som vill stå i centrum

// Jessika

Av Cupper Ponie - 24 augusti 2014 10:10

Tränade som sakt idag, tog en kort springrunda på kanske 20 min. När jag började närma mig hem så ökade jag på mer och tog längre löp-steg, när jag sen var framme, wow vilken kick man fick. 

Kanske är lite ointressant att läsa om sådant but i don't give a fuck!

Nu dricker jag vatten som vanligt efter varje träningspass. Chattar med Emma på fb och lyssnar på musik. Samt hoppas på att vi kan dra till stallet idag. Saknar busponnysarna samt så behöver jag pengar just nu haha, så vi kommer nog jobba en stund när vi är klara med ponnysarna också. Fick nyss veta av Emma att vi kan dra efter lunch ^_^Wopidoo. Får vi se vad som händer sen. Vi hörs!
// Jessika

 

Av Cupper Ponie - 24 augusti 2014 09:41

Inlägg kommer sen
// Jessika

Av Cupper Ponie - 24 augusti 2014 08:50

(Bra rubrik va? ;) ) Hej, har nyss vaknat och första jag gör är att gå in på datorn och självklart prata med Jessika. :P

Min morgon är så varje morgon typ. Vaknar, dator, fb, Jessika.

Men idag så ska vi försöka komma iväg till hästarna. 

Ska väll ta och fixa mig nu kommer inte på mer att skriva nu när jag precis har vaknat.

Och nu på morgonen tränar Jessika också. Vet inte vad men det kanske hon skriver sen eller något. 


//Emma

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards