cupperponie

Alla inlägg den 22 augusti 2014

Av Cupper Ponie - 22 augusti 2014 20:57

Dags för ett inlägg om dagen i stallet? Tänkte väll det! Så vi körde på ett stund med att fota oss och ponnysarna. Lätt som en plätt typ, förutom att Apasch slickar på mig hela tiden haha, fast det gör han alltid ändå. Och sen tog vi och jobbade en stund, jag klippte gräset och Emma gjorde en annan grej. Första gången jag någonstin klipper gräs med gräsklippar, i'm so proud of me! Kan man få en kaka på det? Ja, det var väll inge intressant som hände annars. Nu taggar vi helg vilket betyder hästarna i flera timmar samt jobba. PERFEKT! Hare gött!
//Jessika
 

Av Cupper Ponie - 22 augusti 2014 15:22

ÄNTLIGEN ÄRE FREDAG WOHOO!! Fast skolveckan har inte varit så hemsk men ändå haha. Idag har skoldagen gått fort men jag har mått toppen! Lätta lektioner då det är första veckan och sen var sista lektionen hemkunskap. Gud va härligt, vi lagade mat o samtidigt lyssnade på musik. Skrattade otroligt mycket. Jag och en kompis smakade en peppar som jag inte minns vad den hette men den va sjukt stark, vi båda höll på att dö i hkk salen haha. Men otroligt härlig avslutning på skolveckan helt klart. Nu ska jag och Emma snart till hästarna. Mys,mys! Vi får se vad vi hittar på idag. Sen tänkte vi passa på att jobba lite innan vi cyklar hem. Så kommer det väll bli hela helgen också, hästarna o jobba. Men ändå otroligt kul. Vi ska försöka fixa nå bilder också, kanske filmar vi också. Efter det så, beroende på vad klockan blir, ska jag passa på att köpa lite fredagsmys. Avslutar sen dagen med film och fredagsgodis.  

// Jessika
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards