cupperponie

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2014

Blandat

Av Cupper Ponie - 29 augusti 2014 11:00

HUvudvärken börjar nu släppa, sköönt, sov ett tag så det har väll varit en anledning till att det släppt. Min mamma är i skåne över helgen, o jag fick inte följa med, ofc -.-' Dock vet jag inte varför men aja. Så jag kommer vara hemma själv med brorsan idag tills måndag kväll. Kul!-eller inte. I morgon ska jag å mina bröder över till min farsa, tydligen ska vi grilla. vänta, VÄNTA NU HÄR! Vem grillar nu? Typ ingen, bara min farsa tydligen. Men sen ska vi även plocka massa möbler i garaget.( Btw, mina föräldrar är skilda) Hm..Undra om de har massa pant hos farsan, DÅ SKA JAG PANTA, JAG PAXAR! Kanske går ut med deras katt Bella också. Bella går i sele ute if you wonder. Sen vet jag inge mer som händer i morgon. Samt har jag 0 koll om vad som händer på söndag men det får vi se då. Ska även hinna springa ut en runda i morgon bitti om jag inte mår skit ofc. 


Nu ska jag nog se på någon film och samt hitta nå gott att äta. Blir lite svårt dock, har otroligt dålig matfantasi. Vi får se vad jag hittar på. Hoppas på att må bra senare under dagen så kanske jag kan springa ut en runda eller nå träningsgrejs iallafall, men vi får helt enkelt se! Hoppas även på att vi kan åka till ponnysarna i helgen eller iallfall nästa vecka. EMMA NU FÖR FAN BLIRU BRA I BENET ANNARS FÅR JAG DAMP PÅ DIG!


Om ca 2 h ska jag även kolla på ridsport VM i dressyr. Kanske det positiva med att vara hemma, hade jag varit i skolan idag hade jag missat det haha. Tyvärr är min fantasi på 0 när det gäller bloggning, tror det är  samma för Emma så om ni har nå inlägg ni vill vi ska skriva får ni gärna slänga in en kommentar i detta inlägg. 
Hare gött!
//Jessika

 

That hår tho

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 14:15


Nu släpper jag bomben. För ett bra tag sedan började jag fixa med en liten hemlig grej. Och den grejen är en ny blogg. Jag kände för att fortsätta att skriva ner mina tankar och vardag men inte här. Nu kan ni istället läsa om mig och mitt liv på nouw...

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 13:59

Kod för att importera min blogg till Nouw: 3982655804

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 08:19

          För några veckor sedan fick jag äran att fota min kompis lilla vovve. Hur söt liksom? Det var inte lätt att få han koncentrerad på kamerna men det gick. Vi testade lite alla möjliga platser. Först och främst natur. Men även lite mind...

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 20:04

   

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 19:39


Rösta gärna på kryddan HÄR Skulle vara super snällt om ni gjorde det :)   ...

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards