cupperponie

Alla inlägg under augusti 2014

Av Cupper Ponie - 27 augusti 2014 15:02

Min keps kom precis, SÅÅ GLAAD :D 
 
(Dålig bild, bilden gör inte kepsen rättvis)

Av Cupper Ponie - 27 augusti 2014 09:06

Som rubriken säger, jag är sjuk..Fan asså! Ont i halsen, ont  kroppen och otroligt seg. INTE bra! Så jag ska få ligga i min säng med varm choklad och lyssna på the fooo's nya EP. Är totalt kär i EP'n! Kanske blir någon film sen så men ska ta det lugnt hela dagen och hoppas på att bli frisk i morrn, iallafall friskare. Samt hoppas jag på att min keps är redo att hämtas idag, otroligt spänd på se hur den ser ut irl osv. Nej nu blire vila för mig, vi hörs!
// Jessika

 

Av Cupper Ponie - 26 augusti 2014 17:05

Handlade på dollar store efter stallet, behövde lite grejer till skolan. Kanske lite sent men bättre än aldrig right? Hoppas detta kommer till använing snart också då skolan är bombhotad så aa..vi får väll se.


Detta köpte jag iallafall:
 

Skrivbok

 

3 skrivblock

 

Pennskrin

 

Penna, sudd o pennvässare 

 

2 linjaler 


Kanske sämst bilder osv men det får duga. 
//Jessika

Av Cupper Ponie - 26 augusti 2014 16:54


 

Av Cupper Ponie - 26 augusti 2014 08:55

Här är våran nya yt video, hoppas ni gillar den!

Av Cupper Ponie - 25 augusti 2014 19:01

Nu har jag kommit hem från ridskolan. Det är ju som sakt måndag och då är det ridskola för mig. Emma hängde med och tittade och sen lämnade vi av henne hemma så hon kan fixa till våran övernattning, hennes mamma kör henne hit sen om en stund. Hur som helst så gick ridningen toppen bra. Nöjdare kunde jag inte bli. 


Nu väntar jag på Emma som ska komma när som helst tror jag. Nemen titta, när man talar om trollen, hon kom precis. Då ska vi väll hitta på något skojigt att göra, skäckfilm står på listan iallafall. Vi hörs!
//Jessika
 

Av Cupper Ponie - 25 augusti 2014 11:47

Nu sitter jag och Emma i mitt rum och har smått panik. Våran skola har fått ännu ett bombhot så vi fick gå till biosalongen som är nära skolan, så pratade polisen, rektorn osv för hela skolan. Så nu sitter vi hemma hos mig och är lite..ja..panikslagna. Och eftersom att varken jag eller Emma vill vara själva så drog vi hem till mig och troligen kommer Emma sova över hos mig just för att hon har ingen cykel just nu och för att hon vågar inte riktigt dra hem. Men nu sitter vi här och väntar tills ugnen är klar, vi tänkte käka pizza ;) 


Det här med att vlogga som vi har fått förfrågning om några antal gånger, vi funderar på det och vi får helt enkelt se. Så ja, ha tålamod! Vi Hörs!
// Jessika 
 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards