cupperponie

Alla inlägg den 2 september 2014

Av Cupper Ponie - 2 september 2014 16:11

Nu har jag kommit hem från en toppen bra dag i skolan. De första lektionerna gick snabbt, dock så hade vi typ inga raster, längsta rasten var 30 min och det var lunchrasten..-.-' Tisdagar är nog värsta skoldagen. Hur som helst, efter lunchen hade vi idrott. Vi skulle springa på stora spåret i resmatskogen. Så jag gjorde mig redo, musik i öronen, träningskläderna på och sen powerwalkade jag till skogen. Sen joggade jag HELA spåret, inge paus eller liknande. Fan va nöjd jag är över det. Var inte ens trött när vi skulle gå tillbaka t skolan. Så jag joggade hela vägen tillbaka också, dock så när jag kom en bit så gick jag för att gå ner i varv. Lycka inom mig spreds i hela kroppen. SÅ JÄVLA NÖJD! Resten av lektionerna vi hade gick segt, alla i klassen var trötta och sega, även jag var det. Hela min kropp är trött, har lite träningsvärk här o där men det känns ändå på ett bra sett. 


Men min vila här hemma håller inte så länge då jag och Emma åker till ponnysarna idag. Äntligen! Förhoppningsvis ska min mamma köra oss dit, ingen av oss orkar cykla dit idag. Har även tänkt fram ett inlägg som jag fixar under kvällen. Så länge får vi höras!

// Jessika

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards