cupperponie

Alla inlägg den 8 september 2014

Av Cupper Ponie - 8 september 2014 15:27

Har nu kommit hem från skolan i ösregn. Nu är det verkligen höst, mysigt men inte så kul varje gång dock. Idag ska jag till ridskolan så ponnysarna får vila idag. Kommer inte ihåg vad vi skulle göra idag dock, har för mig att det är markarbete men vi får väll se helt enkelt. Efter stallet blir det lite plugg, typ engelska, har inget annat som måste göras nu. Dock är inte engelskan så viktig heller då jag som sakt har lätt för engelska. Vi får väll se, ska iallafall lämna in svenskan ikväll också, sen är jag fri resten av kvällen. Kommer nog spendera kvällen av att se på yt eller swefilmer haha. Ska försöka komma på något intressant inlägg, typ åsiktsinlägg eller så. Vi får väll se!

// Jessika

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards