cupperponie

Alla inlägg den 23 september 2014

Av Cupper Ponie - 23 september 2014 15:47

  

Pgr av dåligt ljus + dålig kamera är det dålig bild


Nu efter någon timme så är det äntligen klart i blogghörnan. Gör inte så avancerat precis men kommer ändå inte bo kvar här tillräkligt länge för att jag orkar ta energi för detta. Hur som helst är jag nöjd. Lite random saker i fönstret dock med det duger ändå. Väggarna(som ni inte kan se) kommer jag visa längre fram när jag är klara med dom. Ska åka till Örebro längre fram och ta ut bilder som ska upp på väggen. Fixade även min träningshörna som inte heller är med på bild. Där har jag iallafall mina träningskläder, trampmaskinen, träningsmattan o tyngder eller vad det nu kallas på ett brydligt ställe. 


Ska nu iallafall försöka hålla blogghörnan ren som möjligt. Har som sakt 2 datorer, en egen och en skoldator. När jag har slutat 9:an så kommer jag nog köpa skoldatorn som man får göra efter 9:an. Just för att min egna dator kommer inte jag överrens med så mycket men laddar ner bilder i den iallafall då min skoldator inte vill ladda ner mina bilder..Blö på dig. Mina 3 skrivblock är med i blogghörnan. Varje block handlar om varsin sak. Ena handlar om yt-kanalen, en annan om skolan och en annan om bloggen. Samt min snygga keps är med ;) Lite allt möjligt finns med men utan att det är i vägen och vissa saker är nödvändiga.


Kanske händer att det blir en room tour när hela mitt rum är klart, vem vet ;) Är iallafall nöjd så här långt!
// Jessika

Av Cupper Ponie - 23 september 2014 14:15

•The Summer Set- Lightning In A Bottle

•SafetySuit- On You'r Side

•Kygo Remix- Shine


Alla utom On You'r Side finns på spotify om ni vill lyssna!

// Jessika

Av Cupper Ponie - 23 september 2014 12:32

Sitter i köket och skriver ner lite inlägg som kommer att komma i framtiden. Samt tuggar på min smartis-choklad. Mums, kollar lite bloggar för att få lite inspo, tror detta kommer bli grymt!
// Jessika

 

Av Cupper Ponie - 23 september 2014 11:56

Fixar o trixar med skolarbete o annat som ska fixas i skolan under veckan o veckor fram över

// Jessika

    

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards