cupperponie

Alla inlägg den 17 september 2014

Av Cupper Ponie - 17 september 2014 17:21

Hittade denna gamla bild på en ponny jag ofta tar handom i skåne. Shit vilken skitponny hon är, 24 bast men tror att är typ 5 år. Haha gud. När jag är i skåne kommer ni iallafall få höra om denna ponnyn. 24 år, sto, welsh, och heter Skimmra. Pigg som bara den och kommer bli minst 40 år om inget händer innan, då alla i hennes släckt har blivit minst 40 år så är det väldigt troligt att hon också blir det. 

But i still love here, my soulmate

// Jessika

 

Av Cupper Ponie - 17 september 2014 07:28

Borde egentligen fixa mig inför skolan men nope, hade inte jag tänkt. Idag har jag kemiprov vilket är det enda ''jobbiga'' i skolan idag, dock kan jag allt men ska gå igenom det igen på EPT:n. Efter skolan så blir det väldigt lugnt. Har inte nå speciellt plugg just nu, hoppas dock på att farsan kan komma över och hjälpa mig med min politik uppgift. Mamma är tyvärr inte så inne i politik, inte så mycket iallafall så därför måse pappa hjälpa mig med den. Vi får se om jag hittar på något mer idag, tror inte det, men det blir skönt med lite vila iallafall. Hoppas på att vi kan åka till hästarna i morgon, annars blir det på fredag, det är iallafall bestämt. Kom nu på en sak som jag ska göra efter skolan, ladda ner lite musik till mobilen, så har jag ny bra musik när jag kan börja träna igen ;). Nej nu borde jag rusa lite, skolan nästa nu då!
// Jessika

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards