cupperponie

Direktlänk till inlägg 27 september 2014

kommerintepåenbrarubrik

Av Cupper Ponie - 27 september 2014 16:03

Så hur gick det hos hästarna idag då? Jodå, gick bra. Apasch va som vanligt duktig när jag tömkörde honom samt när vi körde med vagnen en stund. Dock ska vi jobba med att få han att bli kvickare till nästa gångart samt kunna skritta i ett viss tempo utan att trava. Efteråt var han svettig som bara den så tog o svampade av honom. När vi sen släppte ut hästarna i hagen igen efter de hade fått torka en stund. Apasch rullade ganska snabbt efter och jag fick film på det :D Dock gjorde han lite konstiga miner som bl.a denna

 

men fortfarande min lilla söta ponnybus ;) Sen åkte vi hem. Eller ja, vi körde hem Emma. Jag och mamma åkte till coop o handlade. Köpte hem glass o choklad till mig dock är chokladen slut.. 


I kväll åker jag, Emma och mamma kanske till Örebro för att se på bio, vi kommer troligen kolla på filmen Boyhood, kanske mer barnfilm men den verkar intressant då vi har sett trailern. Om vi ska se på den kommer vi åka sen vid 19 tiden då den börjar 20:10. Länge sedan man såg på bio, tror minst 2 år sedan faktist. 


Ska iallafall njuta med lite glass å musik samt hitta på något mer kul på datorn. Hare bra!

// Jessika

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 14:15


Nu släpper jag bomben. För ett bra tag sedan började jag fixa med en liten hemlig grej. Och den grejen är en ny blogg. Jag kände för att fortsätta att skriva ner mina tankar och vardag men inte här. Nu kan ni istället läsa om mig och mitt liv på nouw...

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 13:59

Kod för att importera min blogg till Nouw: 3982655804

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 08:19

          För några veckor sedan fick jag äran att fota min kompis lilla vovve. Hur söt liksom? Det var inte lätt att få han koncentrerad på kamerna men det gick. Vi testade lite alla möjliga platser. Först och främst natur. Men även lite mind...

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 20:04

   

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 19:39


Rösta gärna på kryddan HÄR Skulle vara super snällt om ni gjorde det :)   ...

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards