cupperponie

Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av Cupper Ponie - 10 augusti 2015 15:47

Hej på er! Fick dra från jobbet tidigare idag för att hinna med ridskolan. Ska åka om ca 30 minuter så jag har hunnit landa en stund och ätit en snabbist. Tidigare i morse hann jag endast med att motionera Apasche, han bökade en del så jag fick lägga en del tid på honom. Men Durasell har gått så bra nu de senaste dagarna så han mår inte dåligt av att vila. Jobbade sedan 10.00 till 15.30. 


Har käkat vaniljkvarg med nötter, hallon och vindruvor som topping. Såå himla gott, och nyttigt så klart! Nu väntas ridskolan, troligen dressyr idag om inget har ändrats. Velar mellan att rida med sadel eller barbacka. Beror nog även på vilken häst jag ska ha då vissa sadlar är otroligt obekväma. Efter stallet blir det träning och direkt efter träningen så hade jag tänkt att logga in här. Men det är ingenting jag kan lova då jag kanske hittar på något annat ;) 


Sista måndagen med jobb är iallafall avklarad, kan inte ens tänka mig att sitta i skolan nästa måndag. Om jag nu börjar på måndag? Har verkligen 0 koll. Men jag kan gärna börja på onsdag istället för måndag, men helst aldrig ofc. Vi hörs!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards