cupperponie

Alla inlägg den 19 augusti 2015

Av Cupper Ponie - 19 augusti 2015 16:24

Efter lång dag i skolan så är man riktigt slutkörd. Fick sovmorgon i morse så jag började inte förens runt 10.45 om jag inte är helt ute o cyklar. Passade på att fixa lite under morgonen. Avslutade skoldagen med en mattediagnos. Har verkligen glömt bort allt som har med matte att göra. Plus och minus kan jag men resten var ju helt bortblåst. Så det gick ju åt skogen. Har en ny mattelärare och jag hoppas på att kunna lära mig någonting av honom. Har haft kassa lärare i matte hela min skolgång, hoppas det tänkte vända nu. 


Då jag slutade så sent idag får jag skjuss till stallet, cyklade igår då jag kom hem runt 13 tiden. Väntar alltså på farsan just nu så vi kommer iväg till ponnysarna. Tänkte rida Durasell idag och Apasche tömkörs. Direkt efter det blir det träning för min del. Magen ska få jobba idag. Om jag hinner tar jag kanske en löprunda som avslutning, men endst om jag hinner och känner för det. 


Nu måste jag skynda mig. Vi hörs!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards