cupperponie

Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av Cupper Ponie - 11 augusti 2015 19:41

Denna tisdag har verkligen varit jobbig. Fick mens i morse och på jobbet mådde jag verkligen skit, typ som vanligt när man har mens. Började nästan gråta av småsaker och blev riktigt förbannad av småsaker. Vid vissa tillfällen började jag skaka en del. Så här jobbigt brukar jag inte ha under min mens men denna gång var det riktigt jobbigt. När jag skulle träna fick jag ont i huvudet och det började snurra för mig. Men trots det kämpade jag mig igenom träningspasset trots jag verkligen ville ge upp. Nu i efter träningspasset så mår jag toppen. Träning är verkligen en grymt bra medicin när man mår som värst, men självklart får man passa sig, man ska lyssna på kroppen vid vissa tillfällen helt klart. 


Hästarna fick det lugnt idag, blev trickträning i hagen en stund samt mys. Tror det uppskattades av båda. Kvalitéstid får man aldrig för mycket av. Resten av denna dag ska jag läsa och bara vara. Har inte så mer att skriva idag då det knappt har hänt något idag. I morgon blir det tidig morgon för min del då jag ska cykla till stallet. Cykeln hämtades äntligen hem idag, hoppas på att den är som den ska nu. Tänkte sen tömköra ponnysarna en stund innan jobbet. Vi hörs!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards