cupperponie

Alla inlägg den 4 december 2014

Av Cupper Ponie - 4 december 2014 20:11

Den här challengen blir verkligen svårare och svårare. Känns i hela kroppen, speciellt magen vilket slit jag gör. Nästan så att jag börjar ge upp när jag ser hur mycket jag ska göra nästa dag. Men kämpar på ändå. Om ni inte tror mig borde ni helt klart prova själv. Inte lätt. Men däremot har det visat vilket hårt slit jag har gjort. Magen har ändrats i storlek, form osv. Helt klart värt allt slit. När denna challenge kommer jag nog börja med en till. Men inte mage utan ben eller rumpa. Kanske båda på samma gång. Det här med challenges är verkligen skitkul. Speciellt när man håller på med träning så är det ännu roligare att utmana sig själv samtidigt som man får ett grymt resultat. 


Håller redan på med att hitta rump och ben challenges. Kanske börjar med de innan jag är klar med ab- challengen. Who knows. Så dåligt tålamod inom sådant här är det ju klart jag skyndar på lite.

 

Av Cupper Ponie - 4 december 2014 15:12

..för idag fyller min broder 22. Bäm, känn på den! Så idag åker jag troligen sen iväg och hälsar på brorsan i Köping. Får vi se om han har nå god glass i frysen som jag kan äta istället. 


Kom hem från skolan för en liten stund sedan. Var faktist en helt okej dag. Kände mig inte alls stressad eller orolig över fysikprovet men jag vet att det gick åt skogen- men det är en annan sak ;) Lite nya uppgifter fick jag däremot idag. Engelska och so. Hemprov i So och en uppsatts i Engelskan. Taggar väll mest till Engelskan då vi fick själv välja vem vi skulle skriva om, så länge det är en idrottare på hög nivå. Gissa vem jag valde! Patrik Kittel valde jag faktist. Ska bli spännande att fixa uppgiften meen har tills Januari på mig så ingen brådis här inte. 


Hästarna får vila idag då jag ska till brorsan. Troligen blir jag nog borta där ett tag. Kanske åker till stallet i morgon efter 4 tiden men vi får se, beror på om jag har någon lust att gå ut i mörkret. Samt att enligt vädret ska det snöa och regna i morgon. Mysigt, snöblask. När jag kommer hem från brorsan blir det träning. Först challengen och sedan träna rumpa. Hoppas på träningsverk i morgon, kan man ha träningsverk i rumpan? 


Fick någa fina kommentarer om min pappas kissekatt Bella, eller Bellis- snällis som hon kallas. Håller helt klart med om att hon är en fin kisse. Kan nog åka och hällsa på henne någon gång igen så får ni lite nya bilder på henne. Så länge får ni kolla några veckors gamla bilder på henne.

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards