cupperponie

Alla inlägg den 5 december 2014

Av Cupper Ponie - 5 december 2014 18:13

Har varit ifrån bloggen ett tag idag tyvärr. Men jag har ingenting att skylla på precis. För det enda jag har gjort idag är skola, hem, film. Kul va? Det var meningen att jag skulle till stallet efter 4 men så klart vart jag ju inne i en film och tiden flög förbi. Är så himla trött så träningen får bli inställd trots allt. Tyvärr ger jag upp den här abs challengen. Gud vad dålig jag känner mig.. Det är inte att jag inte orkar eller att den är för svår men den är uttråkande om man säger så. Jag är ju en sådan person som vill variera, klart kan jag klämma in annat än bara abs utmaningarna men det hjälper inte så mycket. Istället ska jag hålla på med en squat- challenge samt hålla på med massa andra övningar. Ska försöka få träningsverk igen snart. Miss the feeling, typ. När man har träningsverk i benen är det kanske inte så kul men jag tycker på något sätt att det lite skönt med träningsverk, för då vet man att man har jobbat på. Blir hårdträning i morgon istället. Ut och springa och sedan träning inne. Har igentligen en idrotts-uppgift, jag ska göra någon sorts träning, men hehe, tar det i morgon istället, opsidopsi.


Däremot har jag en liten rolig nyhet! :D Den är kul för mig iallafall. Eftersom att våran hemtelefon har slutat fungera har morsan skaffat en ny eller något sådant liknande. Gissa vad! Man fick med två Iphone 5s, en gul och en silver. De kommer nästa vecka förhoppningsvis och då får jag välja vilken färg jag vill ha. Super taggad då min Iphone 4 har börjat ge upp. Kommer iallafall bli spännande, men medans jag väntar på mobilerna ska lite allt möjligt fixas, telefon nummer ska skrivas ner, lösen-ord och användarnamn till vissa appar osv. 


I morgon blir det stallet hela dagen! Båda ska pysslas om, prova lite nya frisyrer och sedan får de röra på sig en stund. Och så klart kommer mobilbilder fixas! Om det blir bra bilder kanske morsan kan stanna en stund för att hålla hästarna så får kameran hänga med en stund. Hoppas på bra väder, right ;)? 


Sammanfattning av denna dag: Rätt så bra förutom att några lärare på min skola är otroligt orättvisa just nu mot mig. Nu ska jag ta en dusch samt spräcka + tvätta rent några finnar som har fått för sig att plasera sig just mellan mina bröst. Varför just där? om man får fråga.

 

Ååå, älskade sommar, längtar till sommar 2015.

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards