cupperponie

Alla inlägg den 9 december 2014

Av Cupper Ponie - 9 december 2014 16:17

Då var tisdagen över, den värsta dagen i veckan. Det är mörkt ute och jag skulle kunna somna när som helst. Såå trött. Stannar hemma från stallet idag och tar ett ordentligt träningspass och avslutar med att skriva hemprov samt äta lite frukt och bär. Mums! I morgon är jag nog piggare så då passar jag på och åker till hästarna efter skolan. Kom på en sak! I morgon har vi nobellmiddag på skolan, tema: fest. Och jag har inga festaktiga kläder hemma, bara massa tråk. Får väll se om morsan har något. 


Tycket lite synd om mina tänder som sitter åt höger. När jag tuggar måste jag tugga där då det är helt omöjligt att tugga åt vänster nu när ännu en tand fattas. Får vänta några dagar tills ''tandhålet'' har läkt. Ojsan, nyste nyss så min morsa blev skrämd, nästan så att jag själv blev rädd, ingen av oss var beredd på att jag skulle nysa. 


Hitta nyss en perfekt tröja till i morgon. Nöjd! Nu blir det träning och sedan plugg. Har ett inlägg som är tänkt att fixas så vi får hoppas jag hinner. Så länge får vi väll höras! Hörrni, ha en grym kväll!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards