cupperponie

Alla inlägg den 27 december 2014

Av Cupper Ponie - 27 december 2014 08:57

God morgon på er! Sovit gott? 

 

Snart ska jag iväg till stallet. Runt 10 tänkte jag åka iväg. Denna gång får jag inte glömma underställ för annars fryser jag väl till is. Som jag berättade igår blir det en tömkörningsrunda, ev klättring i skogen. Men innan dess ska jag hinna prova mitt nya objektiv ute. Tänkte spendera lite av min kväll av att läsa instruktionerna så jag kanske kan den bättre redan i morgon. Vi får se om jag fotar/ filmar lite från idag. Hade tänkt att försöka det iallafall. Och sedan i morgon tänkte jag ta med kameran med nya objektivet och fota ponnysarna. Inte helt säker än, ska prova objektivet först och sedan får vi se. 


Efter stallet är det som vanligt träning. Tänkte kolla lite träningsvideos nu på morgonen men glömde bort det. Smart! Får helt enkelt kolla sen när jag kom hem från stallet. Juste, ska även till granngården och köpa nya vantar. Vantarna jag har är 2 år gamla så fodret har börjat ge upp och Durasell tar gärna tag i min vante och drar. Så någa hål i vanten har jag. 


Nu ska jag förbereda mig för en tur ut i kylan med kameran, ha det bra!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards