cupperponie

Alla inlägg den 24 december 2014

Av Cupper Ponie - 24 december 2014 08:48

Vi börjar väl med att säga God Jul! Och nästa grej som jag tänkte säga är att uppdateringen har varit otroligt dålig pgr av förkylning. Igår efter stallet hade jag troligen feber samt när jag vaknade i morse. Min hosta är också otroligt jobbig ska ni veta. Hoppas på att kunna bli frisk snart så jag orkar mer än vad jag gör just nu. Stannar hemma från stallet idag då min hosta är förjävlig och för att jag kanske ska till farsan och äta julmat. Gillar dock inte julmat men aja. 


I morgon åker jag kanske iväg till E-tuna för att jag ska in på elgiganten. Inget bestämt än men troligen så ska jag köpa en grej där. Kan ni gissa vad? Mer får ni inte veta förens i morgon. Kan iallafall säga att om jag nu köper den där grejen så kommer..ja hur ska man berätta detta utan att avslöja vad det är? Äsch strunt samma, det kommer bli bättre iallafall.


I går så tömkörde jag då Apasche och Durasell hängde med lös. Gick väldigt bra faktist. Träffade även på en tjej som var ute och tömkörde sin tinker. Älskade kallblod, dom är så fina och ståtliga. Fyra hästar träffade vi på i en hage också. Både de fyra hästarna och Apasche o Durasell blev helt galna. Men vi fortsatte gå iallafall så blev de lugna. När vi seda kom tillbaka till stallet var både jag och ponnysarna dödströtta och super törstiga. Men är nöjd iallafall!

 

Men gud, Durasell ser ut som ett fluffigt troll

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards