cupperponie

Alla inlägg den 19 december 2014

Av Cupper Ponie - 19 december 2014 18:30

Mensverk efter vi hade slutat och när jag åkte hem från stallet kom blodet. Trodde verkligen att jag skulle spy tidigare idag. Fyfan vad jobbigt det var. Andra gången med mensverk och denna var verkligen den värsta. Och att jag får väldigt lätt PMS utbrott så till och med min mamma kan börja gråta gör det inte alls bättre. De två första dagarna vill jag bara begrava mig under en sten. Så när jag kom hem från stallet tog jag en varm dusch och tyckte synd om mig så mycket att jag beställde mat från pizzerian. Inte bra men det var 2 månader sedan jag beställde samt att det är bra att tycka synd om sig själv ibland. Hoppas inte denna mens vecka blir förjävligt, men vad förväntar jag mig? Min mens är alltid förjävlig. 


Resten av denna kväll blir det att tycka synd om mig själv framför en film med naturgodis. Skriver om dagen i morgon, har för ont att ens tänka. 

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards