cupperponie

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2015

Börjar friskna till

Av Cupper Ponie - 27 augusti 2015 13:24

Efter ha varit sjuk sen i tisdags och har haft huvudvärk nonstop i två dagar börjar jag äntligen friskna till. Har fortfarande ont i halsen men det börjar släppa, nu kommer en del slem upp också. Mitt humör är även bättre. Igår ville jag bara sova hela dagen, så dåligt mådde jag. Runt 11 släppte min huvudvärk också som jag har haft ett tag. Troligen har kroppen kämpat en del med att bli av med viruset. Än så länge är jag på bättringsvägen iallafall, hoppas det håller sig på bättringsvägen också så jag blir frisk snart. 


Senare idag åker jag till stallet. Vet inte riktigt vad jag är sugen på att göra med hästarna, eller jo det gör jag, men orken vet jag inte om jag har. Får väll se när jag kommer dit. Velar mellan långpromenad eller tömkörning. Tror på långpromenad då jag inte vill anstränga mig nå värst mycket så länge halsen gör ont. Man vet ju aldrig om man skulle behöva anstränga sig när man tömkör, ibland behövs det och ibland inte. Är jag frisk i helgen tänkte jag iallafall tömköra hästarna en lång runda, tror de skulle gilla det efter ännu en lugn vecka. Hoppas på att komma igång med dom ordentligt nästa vecka iallafall.


Har än så länge kollat runt en del på youtube så det ska bli skönt att komma iväg till stallet sen. Troligen blir det inte någon skola i morgon heller men på måndag är jag förhoppningsvis tillbaka. Kommer nog ha en del att ta igen då men det är inget jag kan göra åt. Vi hörs!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 14:15


Nu släpper jag bomben. För ett bra tag sedan började jag fixa med en liten hemlig grej. Och den grejen är en ny blogg. Jag kände för att fortsätta att skriva ner mina tankar och vardag men inte här. Nu kan ni istället läsa om mig och mitt liv på nouw...

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 13:59

Kod för att importera min blogg till Nouw: 3982655804

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 08:19

          För några veckor sedan fick jag äran att fota min kompis lilla vovve. Hur söt liksom? Det var inte lätt att få han koncentrerad på kamerna men det gick. Vi testade lite alla möjliga platser. Först och främst natur. Men även lite mind...

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 20:04

   

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 19:39


Rösta gärna på kryddan HÄR Skulle vara super snällt om ni gjorde det :)   ...

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards