cupperponie

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Cupper Ponie - 2 april 2015 17:05

Fick veta tidigare idag att Light är nu på inridning. Ska bli spännande o se vad det här kommer bli för häst. 

   

Av Cupper Ponie - 2 april 2015 07:27

God morgon! Skulle gärna vilja sova någon timme till men jag har så svårt att somna om. Igår så blev det ju en del cykelturer ute i solen. Blev inte förstörd när jag kom hem typ. Har fått så mycket solljus som jag inte är minsta lilla van vid och det leder ju oftast till något negativt. När jag kom hem var jag dödstrött och hade nästan ont i huvudet, ingen aptit osv. Är fortfarande super trött. Ev så stannar jag hemma idag så får hästarna vila. Om jag piggar upp mig så tar jag ett träningspass men inte så säkert. Tar dagen som den kommer helt enkelt. Är dock lite besviken för en grej, tänker dock inte ta upp vad det är, men nae. Känner att det jag är besviken över kommer göra någon ännu mer besviken. Vill inte riktigt hänga ut någon så därför kommer jag inte berätta vad eller vilka det handlar om. Nog om det!


Blir nog en ganska så välförtjänt vilodag idag både för mig och hästarna. Vi hörs!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards