cupperponie

Alla inlägg den 8 april 2015

Av Cupper Ponie - 8 april 2015 17:37

Nu vill jag fanemig bli av med äggstockarna och all den jävla skiten. Är såå trött på min mens. Det blöder mer än vanligt så jag måste typ springa på toa vartannan kvart. Skiten gick igenom i skolan också men jag hade svarta byxor på så den syntes inte. Vill träna nuu men morsan sa att det är bäst att ta det lugnt när det håller på så. Och det förstår jag. Hästarna får vänta tyvärr också men hela jag är bara en pannkaka typ. Blåser nästan storm ute gör det också. Istället tittar jag på film och gottar mig lite med naturgodis och popcorn. Hoppas på att vara på banan i morgon. Fortsätter det blöda så här mycket även i morgon får nog skolan läggas åt sidan. Blir inte nå bra i slutendan. Varför ska man ha mens? Jag vill inte ens ha barn, är inte ensam om det heller. Gaah, mens släng dig i väggen. 


På söndag eller måndag blir jag av med allt och då ska jag försöka åka iväg och simma ganska snart efter. Simmning ger jävligt mycket ska ni veta. I helgen(ev nästa helg) funderar jag på att ta en löprunda med ponnysarna. 


I morgon= stallet, inge snack om saken. Ev stannar hemma från skolan om det fortfarande forsar blod.

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards