cupperponie

Alla inlägg den 5 april 2015

Av Cupper Ponie - 5 april 2015 07:03

Ber om ursäkt att bloggen stog mestadels tom igår. Men hade massor att göra. Först köpte vi skor men det fanns inga bra skor i skoaffären här. Istället åkte vi till Köping. Köpte ett par skor, tycker det är riktigt attityd på dom. Efter det åkte jag till stallet. Farsans sambos dotter ville följa med o rida. Så det fick hon göra. Alltså blev planerna ändrade. Hon fick skritta en liten stund. Hämtade sedan Apasche så gick vi en promenad på någon timme. Avslutade sedan med att hittat glas i hagen och mockat i ligghallen. Åkte sedan hem. Duschade och förberedde mig för att cykla till farsan då de skulle grilla. Käkade där. Gick sedan ut med deras katt. Då den katten attackerar andra djur får hon gå i sele men hon trivs med det ändå så. Fick även gå ut med en av deras grannars lilla vovve. Runt 8 tiden cyklade jag sedan hem. Så ni förstår att tiden har inte funnits att sitta framför en dator. Vaknade även kl 12 i natt då min bror och hans tjej satt vid datorn och skrek som vanligt. Det var väll mest min brorsa men ändå. 


Idag ska jag ev till farsan igen för att gå ut med katten. Om vädret tillåter åker jag till stallet under dagen. Just nu är det tråkväder ute så vi får se om det blir bättre under dagen. Blir en löprunda nu på morgonen också om inget händer. Tänkte sedan avsluta med att träna lite rumpa och mage. Har haft två dagars vila från träningen nu verkligen har varit behövd men nu känner jag att det är dags att komma igång igen. 


Vet inte om det finns tid till att blogga sen men jag ska försöka få in lite tid. Vi hörs!

 

Känner att det är dags för lite nya bilder snart hehe

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards