cupperponie

Direktlänk till inlägg 31 december 2014

Sista dagen för i år

Av Cupper Ponie - 31 december 2014 08:41

Idag är det nyår. Jag är redo att sattsa ännu mer 2015. 2015, du är så välkommen! Idag åker jag till stallet. Tänkte ta en promenad med Apasche i både skritt och trav, kanske får någon galopp. Nå liknande sådant tänkte jag med Durasell också. Så får båda busa av sig fast det blir lite krävade för dom då snön fortfarande är kvar. Men det är plusgrader så det försvinner nog snart. Vet inte vart jag ska gå med hästarna än men jag har mina små aningar. Känner mig så dum att jag inte laddade kameran inatt för den hade nog kunnat hänga med då ju. Men den får stanna hemma tyvärr. Snart borde snön försvinna iallafall så jag och mamma kan cykla till stallet. För då hänger helt klart kameran med så får mamma fota. 


Efter stallet tar jag ett träningspass. Har inte lika ont i mina axlar längre så då känner jag mig lite säker till att träna. Hoppas jag kan sova inatt, fyrverkerierna brukar gärna hålla mig vaken. Men förhoppningsvis är det inte lika mycket fyrverkerier i år. Kanske sätter på en film och äter på lite popcorn innan jag avslutar detta år.


Juste, God morgon!

    

 
 
ArtLion

ArtLion

31 december 2014 22:33

Jag klickade vidare på en länk från thecrazybrunett.bloggplatsen.se och kom hit! Du har på många vis inspirerat henne, hon har haft det tufft- jag önskar henne det bästa och det gäller även dig nu. :)
Happy new year! And keep inspire!

http://artlion.blogg.se

Cupper Ponie

1 januari 2015 08:28

Tack så mycket, å vad glad jag blir!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 14:15


Nu släpper jag bomben. För ett bra tag sedan började jag fixa med en liten hemlig grej. Och den grejen är en ny blogg. Jag kände för att fortsätta att skriva ner mina tankar och vardag men inte här. Nu kan ni istället läsa om mig och mitt liv på nouw...

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 13:59

Kod för att importera min blogg till Nouw: 3982655804

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 08:19

          För några veckor sedan fick jag äran att fota min kompis lilla vovve. Hur söt liksom? Det var inte lätt att få han koncentrerad på kamerna men det gick. Vi testade lite alla möjliga platser. Först och främst natur. Men även lite mind...

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 20:04

   

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 19:39


Rösta gärna på kryddan HÄR Skulle vara super snällt om ni gjorde det :)   ...

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards