cupperponie

Direktlänk till inlägg 19 april 2015

Har man tråkigt..

Av Cupper Ponie - 19 april 2015 19:54

Har man tråkigt och massa energi kan man passa på att träna ännu en gång till. Ja, ni hörde rätt. Har nu tränat 4 gånger idag, 5 om man räknar med yoga. Dock gick yogan lite halvdan då jag troligen har sträckt mig, så nu har jag skitont bakom vänstra axel. Men sådant händer ibland. Deal with it. Eller som jag brukar säga. Gör det inte ont, har man inte gjort det ordentligt. Typ så ja. Ska nu pausa resten av kvällen. Inlägg till morgondagen ska skrivas och sedan blir det dejt med sängen. 


Känner mig supertaggad till att blogga som jag skrev igår(?) Har för mig att det var igår iallafall. Men bilderna och ideérna är bortblåsta mer eller mindre. På något sett ska jag lyckas fixa det som fattas sen så jävlar är jag på gång. 


Nu blir det iallafall vila, blir perfekt med ridning i morgon. Tagga dressyr! Vi hörs i morgon!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 14:15


Nu släpper jag bomben. För ett bra tag sedan började jag fixa med en liten hemlig grej. Och den grejen är en ny blogg. Jag kände för att fortsätta att skriva ner mina tankar och vardag men inte här. Nu kan ni istället läsa om mig och mitt liv på nouw...

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 13:59

Kod för att importera min blogg till Nouw: 3982655804

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 08:19

          För några veckor sedan fick jag äran att fota min kompis lilla vovve. Hur söt liksom? Det var inte lätt att få han koncentrerad på kamerna men det gick. Vi testade lite alla möjliga platser. Först och främst natur. Men även lite mind...

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 20:04

   

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 19:39


Rösta gärna på kryddan HÄR Skulle vara super snällt om ni gjorde det :)   ...

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards