cupperponie

Direktlänk till inlägg 20 april 2015

Vårväder

Av Cupper Ponie - 20 april 2015 15:32

Nu är det verkligen vår. Dock blåser det lite för mycket för min smak. Men det är helt okej. Sitter ute på balkongen och myser då katten ville ha sällskap ute. Om ca 1h åker jag till ridskolan. Undrar hur det kommer gå då jag fortfarande skitont bakom axeln. Får även ont i nacken på samma gång. Rena helvetet det här. Har smörjt på någon kräm som ska hjälpa. 


Efter stallet ska jag plugga lite lätt till en omprov jag har på onsdag. I morgon kommer jag bara vara i skolan tills idrotten slutar då jag måste hem och plugga. Alltså missar jag kanske tre lektioner eller så. Men annars hinner inte jag plugga. I morgon har vi premiär på idrott utomhus för detta år och det vill inte jag missa. Vet dock inte hur jag ska kunna prestera om jag har så ont. Löser det på något sett iallafall. 


Blir även ändrade planer på torsdag då jag ska ha möte med rektorn klockan 4. Ska prata om det här med att ta bort kemi och fysik. Känns lite tråkigt på något sett men det finns ingen anledning att ha de ämnena när jag ändå inte förstår någonting. Alltså kommer jag kanske inte iväg till stallet på torsdag, beror på hur länge mötet tänkte vara.


Ska nu fortsätta njuta i solen innan stallet. Vi hörs!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 14:15


Nu släpper jag bomben. För ett bra tag sedan började jag fixa med en liten hemlig grej. Och den grejen är en ny blogg. Jag kände för att fortsätta att skriva ner mina tankar och vardag men inte här. Nu kan ni istället läsa om mig och mitt liv på nouw...

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 13:59

Kod för att importera min blogg till Nouw: 3982655804

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 08:19

          För några veckor sedan fick jag äran att fota min kompis lilla vovve. Hur söt liksom? Det var inte lätt att få han koncentrerad på kamerna men det gick. Vi testade lite alla möjliga platser. Först och främst natur. Men även lite mind...

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 20:04

   

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 19:39


Rösta gärna på kryddan HÄR Skulle vara super snällt om ni gjorde det :)   ...

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards