cupperponie

Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av Cupper Ponie - 4 oktober 2014 19:48

Snart är bloggen klar men ska ta en paus o fortsätta i morgon, samt så kommer ni få veta lite mer om en grej i morgon om det nu blir som jag hoppas på. Vi får se vad som händer, om jag får beskedet jag vill få så kommer det ändras på bloggen igen haha, men vi får se sen ok? ok! Bra! Vi hörs!
// Jessika


Av Cupper Ponie - 4 oktober 2014 18:48

..denna blogg står på mig kommer jag nu ändra fullständigt med denna blogg, kommer blogga själv bl.a Kommer dock inte säga varför och jag har ingen aning om Emma är förberedd på det heller men nu är det som det är. Kommer ändra bloggen helt, stay tuned

// Jessika

Av Cupper Ponie - 4 oktober 2014 17:48

Här har vi en sneakpek på min kamera som ska köpas snart, förhoppningsvis under nästa vecka, senast fredag troligen. Spännande ;)
// Jessika 

Av Cupper Ponie - 4 oktober 2014 11:53

And it was amazing, några veckor sedan jag va tvungen att pausa pgr av skada, nu e jag på banan igen whoho!

 

Av Cupper Ponie - 4 oktober 2014 08:20

 

Här av vi några av mina höstfavoriter. Jag är egentligen mer färgglad av mig men detta var ändå snyggt och stilrent.


Grimman finns HÄR

Grimskaftet HÄR

Benlindorna HÄR

Schabraket HÄR

// Jessika

Av Cupper Ponie - 4 oktober 2014 07:56

Hej hej allihopa! Nu är det lördag igen, snart slut på denna vecka och snart start på en ny vecka. Men först och främst, det är helg, inge skola osv whoho! Nu på morgonen ska jag fixa ett tidsinställd, kanske till och med 2 st, vi får väll se helt enkelt. Ska försöka skriva klart på min novell idag också så jag slipper den sen. Förhoppningsvis kommer farsan över så vi kan snacka om kameran. Annars händer det nog ingenting idag. Hästarna får vila idag som vi sa igår. Kanske tar en kort löprunda om vädret tillåter. 


Ska fixa en god frukost med massa frukt samt skriva inlägg. 
// Jessika

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards