cupperponie

Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Cupper Ponie - 23 oktober 2014 18:17

Tänkte berätta lite om vad jag tycker om min systemkamera jag fick hem i söndags. 


Positivt: Lätt att använda, speciellt om man är bra på att kunna klura ut o testa sig fram själv. Grym kvalité både med och utan blixt. Kameran kostar inte så mycket om man tänker efter hur mycket en riktigt bra kamera kan kosta. När man inte använder kameran när den är på så går kameran ner i viloläge vilket jag tycker är väldigt bra då batteri sparas. Vill man ha tips på hur man kan fota på något speciellt så finns det instruktion i kameran som ger dig tips. Har dock inte använt någon av tipsen då jag är mer för att testa mig fram själv, men tipsen verkar bra. 


Negativt: Att hitta USB uttaget på kameran var rena mission impossible för mig så jag fick kolla i boken helt enkelt. Annars kan jag inte komma på något negativt om denna kamera.


För er som är väldigt duktiga på att fota och vill ta ännu ett steg framåt borde testa Sonya A58. Är 100% nöjd, rekomenderar denna starkt!


Några bilder jag har tagit med denna kamera

           

Av Cupper Ponie - 23 oktober 2014 15:22

Hej hej! Torsdag idag då, och snart är denna dagen också slut. Kan inte fatta att redan i morgon åker jag iväg till skåne-land. Ska bli sååå himla skönt. Men innan dess så har jag 3 lektioner att gå på och om jag har tur hinner jag äta lunch i skolan i 15 minuter innan jag måste hem. Samt idag så måste jag packa och lägga kameran på laddning. Många bilder från skåne ska fixas här på bloggen under höstlovet! Testade att ta lite bilder på katten och hamstern i morse, blev skitfint *-* Kanske lägger upp de bilderna här någon dag. Nu så ska jag iallafall ut och prova ta några foton igen och sedan bär det av till stallet. Tömköra Apasche till kyrkan och Durasell ska gå på plöjda åkern. Kommer sedan avsluta med att mysa med båda bebisarna. Pusskalas kommer det bli ;) Har även ett inlägg planerat som ska skrivas efter stallet, samt tidsinställda ska försökas fixas så ni har lite uppdatering i morgon. Meen ni får gärna kommentera vad ni vill läsa om så kan det fixas!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards