cupperponie

Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Cupper Ponie - 8 oktober 2014 19:31

Pgr av regn så blev det ingen tömkörning idag men istället blev det en promenad med båda ponnysarna i skogen och sedan hoppade några små skutt med Durasell. Gick rätt så bra trots allt. Åkte sedan hem och stannade på coop. Köpte glass och tuggumi samt mamma va snäll och betalade naturgodis :3 Så nu sitter jag vid datorn o tuggar på naturgodis. Innan vi åker till stallet hämtade jag ett paket på posten. Det paketet innehöll ett par långa träningsbyxor och en långärmad träningströja. Beställde detta i måndags(!!) så det var ju snabb leverans ;) Kommer ha detta sen på fredagens idrottslektion då jag frågade igår om jag fick dra ut och springa istället för att spela bandy, och det fick jag! Så det blir inviget på fredag. 

 

Kollar nu på bloggar, youtube och lite annat så vi hörs!

 

Av Cupper Ponie - 8 oktober 2014 07:18

Godmorgon alla! Ska snart iväg till skolan men hinner göra ett litet inlägg först! Först och främst kan jag säga att idag är jag väldigt seg, fryser och vill sova. Det ösregnar ute samt känns nästan som storm där ute. Och jag ska ju cykla till skolan, kommer nog inte gå så bra..Därför tänkte jag cykla lite tidigiare än vanligt så jag slipper stressa vilket är omöjligt i detta väder. Slutar sent idag igen, kl 4. Men om vädret är något snällare sen efter skolan så åker jag till hästarna och hittar på något med dom. Är inte riktigt säker på vad det blir så det får vi se då. Kanske fortsätter med trickträningen eller så tömkör jag Durasell och tricktränar Apasche.


Usch och fy, fryser, någon som kan komma med några x-antal filtar :)? 

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards