cupperponie

Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Cupper Ponie - 24 oktober 2014 18:13

It's H Ö S T L O V nu ju och detta är mina planer som iallafall är planerade.

 

Lör: Mot skåneland 

 

Sön: I skåne, fota, träna

 

Mån: I skåne, fota, träna osv

 

Tis: Åker hem från skåne

 

Ons: Stallet, fota, träna

 

Tor: Stallet, fota, träna

 

Fre: Stallet, fota, träna

 

Lör: Stallet, fota träna, plugga

 

Sön: Stallet, fota träna, plugga


Gud vad tråkigt mitt schema ser ut haha. Men detta är det ända som jag vet ska göras under lovet. Då jag inte är en sådan person som planerar ''stora'' saker så är det ju klart att typ hela planeringen ser likadan ut. Är iallafall såå himla skönt att det är lov för då kommer jag bl.a hinna träna varje dag och inte bara max 3-4 dagar eller inte alls liksom. Denna vecka har jag inte hunnit träna alls vilket gör mig på dåligt humör. Under lovet så kommer det iallafall vara en höjdpunkt på listan. Tror det blir 2 pass varje dag. Morgonjoggning + övningar och sen vid kvällstid blir det promenader, simning eller cykel, whopido. Hästarna kommer också få jobba rätt hårt detta lov nu när jag ändå har mer tid samt hinner jobba med dom innan det blir mörkt. Fota när något som kommer hända varje dag så beroende jag är. Ska bli grymt kul sen när jag är i skåne för då blir det massa skojiga bilder. Ska även försöka cykla till skog när jag är hemma. Plugg kommer ligga åt sidan en del då det verkligen behövs just nu. Men Lördag o Söndag börjar plugg igen. Har dock bara engelska läxa som jag vill börja tidigt med. Veckan efter lovet har vi arbetslivsecka så nå riktiga lektioner står inte med på schemat där inte- alltså inga läxor o prov. Men bloggen kommer också hänga med under lovet så klart! Hoppas på att mitt liv kan vara lite intressant att skriva om under lovet så mycket inlägg kommer.

 

Kom ihåg, kommentera gärna det ni vill läsa om här på bloggen!

    -Klickbara bilder

Asså dessa skitgrisar..Kommer ha fullt upp i stallet haha

Av Cupper Ponie - 24 oktober 2014 16:32

Är nu 100% klar med allt plugg. Gick ju skitfort! Vid sådanna lägen kan man verkligen klappa en på axeln och säga hur grym man är. Nu ska vi se, vad står på listan just nu då? Jo, tidsinställda. Ska vi se vad jag hittar på mwhihihi. Kan iallafall berätta nå skojigt som har hänt i skolan idag innan!


-På idrotten hade vi vollyboll och jag fick först en hård jävla boll på arslet. Vet inte vem som sköt men tack för den..
-Fick även en hård boll i huvudet på idrotten. Vet precis vem det var som gjorde det, kan säga att han var lite dålig på att pricka rätt då bollen skulle framot, o jag var strax bredvid honom..
-På hemkunskapen kastade någon en morot på mig.. Han träffade fel dock, skulle träffat en annan men så klart träffade han mig istället.


Fick mycket kastat på mig idag, men vad ska annars hända i livet liksom ;)

 

I äm a unicoorrn PINK FLUFFY UNICORNS DANCING ON RAINBOWS 

Av Cupper Ponie - 24 oktober 2014 15:31

Turen till skåne idag blev inställt pgr av vädret. Så mycket det regnade tidigare idag skulle göra skaderisker påvägen dit. Men vi tar nya tag i morgon bitti istället. Hinner jag även skriva tidsinställda då jag glömde det igår- Opsi! Stannar hemma från stallet idag då jag känner att jag annars inte hinner med det som måste hinnas med. Har hittills hunnit komma hem från skolan och fotat. Gick till ett ställe i närheten och fotade lite smått. Kommer bli mer intressanta bilder när jag är i skåne då det är mer natur o djur där. Nu ska jag fixa en varm choklad, ta fram lite plugg och sedan skriva tidsinställda. Skriv gärna vad ni vill läsa om så kan jag fixa det!

Haha, den var bara för bra      

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards