cupperponie

Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Cupper Ponie - 4 oktober 2015 07:38

God morgon! Har en fullspäckad söndag framför mig. Nu på förmiddagen hade jag tänkt att ta en långpromenad med ponnysarna. Men jag kanske tar träning nu på förmiddagen istället. Sen efter 14.00 åker jag till min praoplats. En person ska visa mig runt samt snacka om nästa vecka, tider, vad jag ska göra etc. Ingen aning hur lång tid det kommer ta men det får ta sin tid helt enkelt. Efter det åker jag antingen hem eller till ponnysarna. Beror på vad jag gör nu på förmiddagen. Då solen inte kommer fram förns på eftermiddagen blir det nog stallet då, mycket roligare att promenera i solen om man säger så. Ingenting bestämt dock så vi får se. 


Nästa vecka är det då praovecka. Har ingen aning om vad som ska göras, när jag börjar och slutar etc. Men det får jag som sagt info om idag. Annars så tror jag att det kommer bli en riktigt rolig vecka. Att få slippa skolan o vara bland hästar istället är ju liksom perfekt. Det enda som är ett stort frågetecken just nu är när jag hinner till ponnysarna, om det blir på förmiddagen, eftermiddagen eller på kvällen. Ska iallafall försöka planera så jag kommer iväg dit några dagar iallafall. Fullt med häst kommer det bli iallafall och det säger jag aldrig ner till. Vi hörs!

    

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards