cupperponie

Alla inlägg den 10 oktober 2015

Av Cupper Ponie - 10 oktober 2015 11:53

Jag vill bara försvinna just nu. Jag mår verkligen skitdåligt. Om jag bara kunde rymma så blir det bra för alla. Tänkte inte gå in på vad detta handlar om då det är privat. Men jag behöver verkligen skriva av mig, för min skull. Det är så här att jag vill verkligen flytta. Jag vill inte bo här längre. Varje helg sedan några månader sedan har jag verkligen störtbölat här hemma. Har även hänt ibland på vardagarna men mest på helgerna då jag är mer hemma då. Om jag bara kunde rymma iväg eller försvinna här ifrån utan att lämna ledtrådar, höra av mig etc så blir nog livet bättre för mig och de inblandade. Det är precis så det känns just nu. 


Mitt liv har aldrig varit en dans på rosor. Är det inte i skolan något händer är det hemma. Så har det varit ett bra tag nu. Men just nu är det värre än någonsin. Jag skulle hellre vilja vara mobbad i skolan än att må så dåligt jag gör här hemma. Förstår ni hur illa det är då? Jag vill rymma. Försvinna till stallet skulle vara för enkelt. Men jag vill inte lämna ponnysarna efter allt de har gett mig. Att rymma iväg med ponnysarna är jag så nära på att göra när jag mår som skit. Men det är någonting som stoppar mig. Jag vet inte om det är hamstern och katten här hemma eller om det är något annat. Om det är hamstern och katten så är jag inte förvånad. De betyder ju också mycket för mig. 


Just nu vill jag bara försvinna, jag vill inte vara hemma, jag vill vara i stallet. I stallet kan jag alltid rymma iväg från det jobbiga. En tyngd inom mig lättar så fort jag är i stallet, men när jag lämnar blir det tungt igen. Vad ska jag göra? Att prata ut för någon är självklart ett bra alternativ men sen då? På vilket sett kommer det att hjälpa. Det hjälper för stunden när man har pratat ut men sen då? 


Försvinna..Det är ett bra alternativ just nu...

 

Dom är som en drog för mig, de hjälper mig att komma bort från världen och må bra för stunden

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards