cupperponie

Alla inlägg den 19 oktober 2015

Av Cupper Ponie - 19 oktober 2015 18:04

Måndag: Skola till 15.45 Ingen ridskola. 

 

Tisdag: Skola till 15.35 Tömkör Apasche, longerar Duracell. Träning och plugg på kvällen.

 

Onsdag: Skola till 15.45 Rider Duracell, tömkör Apasche. Träning och plugg på kvällen.

 

Torsdag: Skola till 15.00 Longerar Apasche, tömkör Duracell. Träning och plugg på kvällen.

 

Fredag: Skola till 14.00 Tömkör ponnysarna. Träning och ev plugg på kvällen.

 

Lördag: Rider Duracell, tömkör Apasche. Träning under dagen.

 

Söndag: Longerar Duracell, löptur med Apasche. 


En del plugg denna vecka. Har fått en chans att höja mig i ett ämne så den chansen ska jag ta. Så det kommer vara mycket fokus på den grejen. Har även andra skolgrejer som ska göras. Hästarna ska jobba på som vanligt och jag ska träna som vanligt. Under höstlovet tänkte jag dock köra en del hårdträning för både mig och hästarna. Hoppas på att vädret tillåter bara. Ska helt enkelt kämpa på sista veckan innan lov trots jag är sjukt skoltrött. Men lovet är så nära nu, bara o köra på helt enkelt.

 

Av Cupper Ponie - 19 oktober 2015 17:50

Skulle ha varit på ridskolan just nu men min ork försvann. Annars så skulle jag ha haft teori just nu men jag orkar verkligen inte. Är så himla trött. Istället är jag hemma och redigerar bilder från i lördags. Btw så tog jag bort förra inlägget. Är inte minsta lilla rädd att diskutera men varför ska man diskutera när det mest verkar vara trångsynta människor som nog inte ens har läst artikeln jag länkade. Och sen undrar jag lite varför just jag INTE skulle ''lida'' av att vi tar in invandrare. Bara för att jag är ungdom, jobbar inte, äger inte hus etc etc så blir det ju fortfarande konsekvenser. Men som sagt, om man skulle ha läst artikeln hade man nog förstått vad det hela handlade om. 


Nu ska jag fixa lite inlägg och sedan fortsätta redigera bilder. Kommer ha fullt upp denna vecka men lovet är snart här och jag tänker inte ha någonting med skolan o göra då. Vi hörs!

 

En liten sneakpeak

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards