cupperponie

Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av Cupper Ponie - 12 oktober 2015 08:30

Måndag: Skola till 15.45 Markarbete på ridskolan därefter.

 

Tisdag: Skola till 15.35 Tömkör ponnysarna. Träning efteråt.

 

Onsdag: Skola till 15.45 Longerar Apasche, rider Duracell. Träning efteråt.

 

Torsdag: Skola till 15.00 Tömkör Apasche, longerar Duracell. Träning efteråt.

 

Fredag: Skola till 14.00 Tömkör ponnysarna. Träning efteråt.

 

Lördag: Pw med ponnysarna. Träning efteråt om jag känner för det.

 

Söndag: Longerar Apasche, rider Duracell. Träning efteråt.

 

En helt vanlig vecka än en gång. Men höstlovet närmar sig och jag är så taggad. Har ingen koll på vad vi har för plugg denna vecka men troligen kommer det också blandas in under dagarna. Ska dock försöka få de gjort i skolan så jag får mer fritid. Hade tänkt att lägga en del fokus på träning i helgen. Pw, löprunda, träning hemma etc. Ev ska skaffa gymkort under veckan också om jag har tur. Isåfall kommer jag börja träna fredag, lördag och söndag på gym i framtiden. Det är de enda dagarna jag hinner, förutom på loven då. Så ser veckan ut iallafall. Får väll se om veckan bjuder på något spontant också.

 

Av Cupper Ponie - 12 oktober 2015 07:38

God morgon måndag! Ska om en stund iväg till skolan. Känns riktigt tråkigt att vara tillbaka. Hoppas på en lugn vecka då det snart är höstlov, vecka 44 har jag lov, alltså om två veckor. Slutar 15.45, usch, varför ska vi sluta så sent? Cyklar iallafall sen hem och förbereder mig för ett ridpass på ridskolan. Markarbete står på schemat. Missade dressyren förra veckan vilket var surt men aja. Efter ridskolan blir det antagligen plugg, kanske kör ett träningspass, beror på vad jag känner för. Har en uppgift jag verkligen måste fixa då den skulle ha lämnats in i söndags förra veckan men det hade ju jag glömt bort, sen fanns ingen tid till att göra den under veckan. Men har jag tur fixar jag den i skolan. 


Nej, nu måste jag iväg till skolan. Vi hörs!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards