cupperponie

Alla inlägg den 8 oktober 2015

Av Cupper Ponie - 8 oktober 2015 21:37

Någon mer som såg norrskenet igår? Såg väldigt mycket och det var så himla fint. Nu kan jag dö lycklig. Hade dock viljat ha bild på det men min mobil ville inte ta en bra bild så det skippade jag. Men wow säger jag bara. Norrsken är så vackert. 


Apasche longerades och Duracell blev riden igår, idag fick de promeneras i skogen. Lugn vecka för hästarna blev det men det var inte tänkt något annat ändå så. Men i helgen hade jag tänkt att köra igång dom igen. Ett träningschema för min och hästarnas del ska skrivas i helgen också. Det ska bli väldigt skönt med helg trots jag är väldigt nöjd över min prao. Men jag vill tillbaka till rutierna, är rätt känslig för att lämna mina rutiner helt bara sådär. I morgon är iallafall sista praodagen. Börjar 15.00 och slutar runt 20.00, skönt att få sluta och börja tidigare. 


Måste fixa en del med min uppsatts som skulle ha skickats in i söndags, whopsi. Mitt minne är på semester och det är för få timmar om dagarna för att hinna med. Internet har inte heller varit helt på min sida, ganska typsikt när jag måste lämna in något viktigt, då ska interner alltid jävlas med mig. Suck. 


Nu hinner jag dock inte skriva mer, ska upp tidigt i morgon för att hinna med hästarna innan morsan åker till jobber. Longerar nog båda två en stund. Även en löprunda blir det nog efteråt, var ett tag sedan så det kommer behövas. Vi hörs!

 

Av Cupper Ponie - 8 oktober 2015 12:56

Blev en höstpromenad med ponnysarna på någon timme. Nu blir det träning, sen iväg till nästa stall.

   

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards