cupperponie

Alla inlägg den 11 oktober 2015

Av Cupper Ponie - 11 oktober 2015 18:36

      

Hittade den här bilden i arkivet, togs ganska nyligen faktist men jag kommer inte ihåg att jag ens fick bild på detta. Men jag orkar inte med Apasche, han får mig alltid att garva, antingen genom bild eller verkligenhet. Haha orkar inte :')

Av Cupper Ponie - 11 oktober 2015 18:15

     

 


 

Kasst ljus i mitt rum=Kassa bilder. Här har ni iallafall de senaste grejerna jag har fått hem. Även ett par träningsbyxor har kommit men jag glömde fota dom, whopsi. Har ingen aning om var de kommer ifrån heller då morsan beställde dom för ett tag sedan så ja. En, ev två, tröjor fattas fortfarande men de kommer troligen om några dagar. Skorna är såå himla sköna ska ni veta. Lätta och enkla. Helt klart nöjd över dom! Får vi se nästa gång någonting nytt köps in då jag snart får min sista lön. Troligen bara lite träningskläder, resten ska sparas. 

Av Cupper Ponie - 11 oktober 2015 09:23

Söndag igen då. Vill inte alls tillbaka till skolan i morgon. Får helt enkelt ta vara på denna dag så jag känner mig nöjd. Ska om en stund cykla till stallet. Duracell ska ridas och Apasche tömköras. Om jag orkar och hinner ska jag fixa lite i sadelkammaren och mocka i hagen. När jag kommer hem igen blir det träning. Kanske tar en pw först, beror på vad jag känner för. Men ben och rumpa ska få sig en omgång. Träningschemat för mig och hästarna ska fortsättas skrivas samt bilder ska läggas in på datorn. Har även börjat fundera på att börja på gym för att komma åt lite mer vikter etc. Men då hinner jag typ bara 3 dagar i veckan. Vilket räcker, resten av dagarna kan jag träna hemma. Så jag ska fundera lite på det också. 


Ska försöka lägga lite tid på bloggen. Har ett inlägg på g som ska skrivas klart. Bilder på kläder och skor ska tas också kommer jag ju på. Får fixa det idag helt enkelt. Ska nog skriva en liten snabb to do lista innan jag cyklar till stallet. Får väll fixa det typ nu. Vi hörs!

    

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards