cupperponie

Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Cupper Ponie - 1 juni 2015 11:05

Det är redan 1 juni, sjukt fort tiden har gått. Undrar dock var sommaren är, ösregnade tidigare och nu är solen ute men det blåser storm nästan. Hm, får hoppas på att sommaren kommer snart! Slutade redan vid 10 då jag slapp syslöjden. Härligt. Nu är jag hos farsan och hjälper till att flytta möbler. Tänkte träna innan ridskolan men nja, så ont jag har i benet kan jag knappt göra något. Istället räcker det med att bära möbler och rida. 


Sista riktiga skoldagen är över och jag jublar, nästan. I morgon börjar temaveckan. Kommer nog vara superkul. Hoppas på bra väder resten av veckan så man slipper vara ute i regnet. 


Gud vilken torka jag har just nu, har inge mer att skriva for the moment. Så vi hörs så länge!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards