cupperponie

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2015

11 Oktober

Av Cupper Ponie - 11 oktober 2015 09:23

Söndag igen då. Vill inte alls tillbaka till skolan i morgon. Får helt enkelt ta vara på denna dag så jag känner mig nöjd. Ska om en stund cykla till stallet. Duracell ska ridas och Apasche tömköras. Om jag orkar och hinner ska jag fixa lite i sadelkammaren och mocka i hagen. När jag kommer hem igen blir det träning. Kanske tar en pw först, beror på vad jag känner för. Men ben och rumpa ska få sig en omgång. Träningschemat för mig och hästarna ska fortsättas skrivas samt bilder ska läggas in på datorn. Har även börjat fundera på att börja på gym för att komma åt lite mer vikter etc. Men då hinner jag typ bara 3 dagar i veckan. Vilket räcker, resten av dagarna kan jag träna hemma. Så jag ska fundera lite på det också. 


Ska försöka lägga lite tid på bloggen. Har ett inlägg på g som ska skrivas klart. Bilder på kläder och skor ska tas också kommer jag ju på. Får fixa det idag helt enkelt. Ska nog skriva en liten snabb to do lista innan jag cyklar till stallet. Får väll fixa det typ nu. Vi hörs!

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 14:15


Nu släpper jag bomben. För ett bra tag sedan började jag fixa med en liten hemlig grej. Och den grejen är en ny blogg. Jag kände för att fortsätta att skriva ner mina tankar och vardag men inte här. Nu kan ni istället läsa om mig och mitt liv på nouw...

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 13:59

Kod för att importera min blogg till Nouw: 3982655804

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 08:19

          För några veckor sedan fick jag äran att fota min kompis lilla vovve. Hur söt liksom? Det var inte lätt att få han koncentrerad på kamerna men det gick. Vi testade lite alla möjliga platser. Först och främst natur. Men även lite mind...

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 20:04

   

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 19:39


Rösta gärna på kryddan HÄR Skulle vara super snällt om ni gjorde det :)   ...

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards