cupperponie

Alla inlägg den 3 mars 2015

Av Cupper Ponie - 3 mars 2015 07:09

Tisdag idag och jag drömde om att det var fredag, om bara den drömmen var sann. Var verkligen dödstrött när jag vaknade men det är bättre nu. Slutar 4 idag om jag inte går hem tidigare efter troligen ett förjävligt utbrott på min lärare. Blir så jävla trött på skolan och lärare, snälla väx upp. Åker till stallet efter skolan som vanligt. Tar en tur på grusvägarna med ponnysarna. Tömkör nog Apasche så får Durasell skutta bredvid. Får ev pengar idag så jag kanske blir några hundringar rikare :3


Ska strax pumpa cykeldäck och sedan packa idrottskläder. Hoppas det händer något kul på idrotten idag, suck, vi har nästan alltid bollsporter vilket suger. Har en musikläxa som jag inte har hunnit göra heller så nu är jag lite körd...

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards