cupperponie

Alla inlägg den 21 mars 2015

Av Cupper Ponie - 21 mars 2015 19:26

Longerade båda ponnysarna idag med inspänning. Gick helt okej, dock lite besviken över Apasche då han gick så bra i torsdags. Men som sakt, allt kan vända på bara en millisekund. Durasell fick även jobba lite mer med att lyfta på bakbenen över en bom. Han verkar mest bara släpa på bakbenen så bommen ramlade för det mesta hela tiden. Men när han gick som bäst avslutade vi. Kom sedan hem och pluggade till biologiprovet jag har på måndag. Det känns som att jag kan det mesta men ändå inte, orden är svåra att komma ihåg om man säger så. Ska plugga en stund innan jag går och lägger mig också. Men först ska jag ta en dusch så jag piggas upp lite. Har verkligen haft humöret på 0 idag. Redan igår när snön kom ville jag bara börja gråta.


Vila från träningen, väl behövt. I morgon blir det antingen löprunda med Durasell(beroende på väglag och väder) och gymma hemma eller bara gymma hemma. Inte säker än. Hoppas på att snön försvinner i morgon väldigt bra så blir det nog löprunda. Annars har jag sådan tur påsklov snart så jag kan ta runda med honom.


Apropå påsklov, åker ev till skåne över helgen nästa vecka då jag sedan har påsklov. Men jag är inte så säker än. Åker nog i sommar istället för då kan jag även försöka åka på Falsterbo horse show. När det är så korta lov vill jag vara med ponnysarna så mycket som möjligt hehe.


Dags för en dusch. Vi hörs i morgon!

 

Av Cupper Ponie - 21 mars 2015 06:54

Vaknade upp till snö. Fy vad ledsen jag blev, ville bara gråta i ett hörn. Hoppas på att det kan bli plusgrader och regn eller sol så skiten försvinner typ NU. Hoppas på att det är uppehåll när jag drar till stallet iallafall. Nej nu ska jag fortsätta kolla på film, längre morgon inlägg kommer nog sen!

 

Typ såhär känner jag min över vädret..

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards