cupperponie

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Cupper Ponie - 13 mars 2015 15:32

 

Vad föredrar ni?

Av Cupper Ponie - 13 mars 2015 14:34

Lördag är det photoshoot. Min kompis följer med till stallet för att filma och fota mig och hästarna. Kommer tömköra ponnysarna i alla gångarter lite överallt typ. Samt trickträna på stubbåkern. Troligen fotas jag och hästarna innan de ska röra på sig för då är de som minst smutsiga. Efter flera timmar i stallet åker vi hem. Inte helt säker men troligen ska jag och min kompis köra Zumba hemma hos mig bara för skoj skull! Blir perfekt träningspass för mig ;) Alla bilder och filmer ska in i datorn och kameran ska rensas. Om jag hinner ska jag även påbörja en ny yt-video. Får jag tillräkligt material till en trickträningsvideo ska det först göras. Avslutar sedan kvällen med att skriva på min frihets-uppsatts. Bloggen kommer så klart också uppdateras!


Söndag kommer jag troligen få ta sovmorgon. Nej men kanske. Hade tänkt att planera in en löprunda innan eller efter stallet, vet dock inte om jag skulle orka det. Så istället tar jag med mig träningskläder till stallet och två löprundor med ponnysarna. Apasche ska nog få springa i skogen medans Durasell får springa ute på antingen grusvägarna eller bland bilarna. Det får vi se då. Åker sedan hem, uppdateras bloggen och skriver klart min frihets-uppsatts. Hoppas på att få den klar innan måndag. Kanske ser någon film eller så sen runt kvällen. Med massa ny material från lördagen blir det nog en del tidsinställda skrivna.


Tagga helg!!

 

Av Cupper Ponie - 13 mars 2015 11:55

Det är fredag den 13:onde, this will be fun. Håller på att fixar inför morgondagens photoshoot. Rensar kameran bl.a I morgon åker(eller cyklar, inte bestämt än) jag och min kompis till stallet runt 9-10 tiden. Fixar hästarna och sedan kommer hon att fota och filma. Ska bli skitkul! Var beredd på en ny header under helgen. Är sjuuukt taggad. Kommer ta vara på hela dagen! 


Så fort jag har rensat kameran ska kameran läggas på laddning, sen så fort min kompis har praoat färdigt ska jag snacka lite med henne om morgondagen. När mamma har kommit hem åker jag till stallet. Förbereda ponnysarna lite också ifall de har kvar torkad lera någonstans. Då det inte är speciellt lerigt i hagen nå mer bör de inte bli så skitiga tills i morgon. Tänkte cykla först men det blåser för mycket.


Massa nya bilder till bloggen både på mig och hästarna, mest hästarna ofc ;) Tur man har en kompis som kan det här med systemkameror, min mamma försökte en gång..Aldrig igen. 


Nu är jag sjukt taggad till morgondagen! Gaaash, kan tiden gå liite fortare idag?

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards