cupperponie

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Cupper Ponie - 6 mars 2015 14:13

Nya som gamla, gud vilken sommarkänsla jag får av att se vissa bilder. Längtar till sommaren 2015 <3

               

Bjuder även på denna lilla film, vet inte om jag har visat den förr men isåfall får ni repris.


Av Cupper Ponie - 6 mars 2015 11:26

Fick åka hem tidigare än väntat. Under idrotten lyckades jag stuka foten rejält samt landa på mina fingrar så de knäcktes till. Gjorde skitont, trodde fingrarna skulle gå av. Efter ha stukat foten kunde jag inte gå, så jag fick hoppa på ett ben ett tag. Men farsan hämtade mig sen och lindade in foten. Så nu får jag ta det lugnt resten av dagen. Hoppas på att kunna komma till stallet i morgon. Jahap..Denna dag sög ju. Slog huvudet i biltaket också men det var inte så farligt. Resten av denna dag ska jag spendera framför tv och dator. Kollar på film just nu och sedan ikväll ska jag försöka komma iväg till coop för att köpa lite fredags godis. Fan vad jobbigt, för nu kan inte jag träna heller. Men gaah livet är bara för jobbigt idag. Hoppas helt klart på att vara bra i foten i morgon annars blir jag rena psykopaten.


Kanske kommer med lite inlägg när jag ändå har tid att skriva ändå så. Ni får hare bra så länge!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards