cupperponie

Alla inlägg den 22 mars 2015

Av Cupper Ponie - 22 mars 2015 18:51

Andra gången jag fick skriva detta inlägg, bloggplatsen började jävlas med mig. Tack för den-.-''

Äntligen är en vårheader uppe på bloggen. Är ganska nöjd men jag är som sakt inget proffs. Nu vet ni även varför bloggen har varit stilla under dagen. Har varit i stallet, pluggat och fixat en ny header. Ångrar lite att jag åkte till stallet i morse. Blåste nästan storm ute, hästarna var inte på humör och mina fingar och tår höll på att frysa till is. Så det blev mest bara mys i ligghallen samt en promenix i blåsten. Har sedan suttit och pluggat ett tag. Tror jag kommer kugga provet som jag har i morgon. Har haft 1 vecka på mig att plugga till provet. Det är otroligt mycket man ska kunna samt i anteckningarna har man bara fått punkter. De där punkterna fattar man ingenting av och vissa är bara komplicerade. Inte mitt fel om jag kommer kugga denna gång. Det är ju meningen att lärare ska kunna lära ut så alla förstår men jag förstår ingenting. 


Hur som helst, söndagen drar mot sitt slut och en ny vecka börjar i morgon. Sista veckan innan påsklov. Har ett prov och en inlämning. Eftersom att inlämningen är enkel och provet är i morgon ska jag köra hårt denna vecka både i stallet och inom träningen. Ska skriva ett schema som jag tänkte gå efter under veckan. Dock är det bara en guide så jag kommer inte följa den till 100%. Bl.a vädret handlar det om. Jag är en sådan person som tar en dag i taget istället för att bestämma saker flera dagar innan. 


Hade tänkt att träna nu men eftersom att jag var tvungen att skriva om inlägget hinner jag inte med det. Suck, vad sur jag blir!! Inlägget är kortare än vad det skulle ha varit också men jag kommer inte ihåg allt jag skrev tyvärr. 


Ska skriva inlägg och sedan plugga innan jag går och lägger mig! Vi hörs!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards