cupperponie

Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Cupper Ponie - 29 mars 2015 15:56

Blev fullt upp denna söndag trots allt. Åkte till Köping för att handla nya träningskläder. Fick med mig två sportbh:ar, en väska och en vattenflaska. Samt lite annat som dock mamma köpte. Men jag och mamma delar på de flesta träningskläder ändå så. Gick även in på H&M och kollade träningskläder där. Fick med mig ett par leggings samt det morsan köpte. Passade på att gå in på Willys också för att prova proteinglass. Dock fanns inte den smaken jag ville ha så jag tog en annan smak. Lite stark i smaken för min smak om man säger så. Men inte så dum var den. Dock var det väldigt dyrt för det lilla man fick. Får hoppas på att priset går ner längre fram.


Vi tog sedan en tur på Max för att käka. Var varken speciellt hungrig eller sugen. Men jag åt lite granna iallafall. Vill så klart hålla mig borta från skräpmat så ofta som möjligt. Åkte sedan hem och sedan till badhuset. Blev en simtur på ca 25 min. Blir såå sur över att massa barn ska simma över motionsimmet. Även några vuxna skulle lära sig att simma, på motionsimmet. Men hallå!? Det är väll en sak om det är simskola men det var ju inte ens det. Varför ska folk förstöra hela tiden, det finns en anledning till att det heter motionsim. Gaash. Skyll inte på mig om man skulle råka smälla till dom när man simmar där. Suck säger jag bara. 


När jag sedan kom hem igen fixade jag jordgubbar doppade i choklad. Mums. Fixa ännu fler så mamma inte äter upp alla denna gång ;) Samt mer choklad på. Blir perfekt att äta till plugget. Ska nu fixa med youtubevideon och sedan skriva min frihetsuppsatts då den ska in idag. Vi hörs!

 

Av Cupper Ponie - 29 mars 2015 10:04

             

När jag ändå höll på att filma igår passade jag på att ta några enstaka bilder. Här har ni resultatet. Apasche var inte så mycket för att ha öronen framot och titta in i kameran, alltså som vanligt. Fick tyvärr inte det bästa ljuset som jag hade viljat ha, men det fick funka iallafall. Bättre än inget.


Av Cupper Ponie - 29 mars 2015 09:49

   

Gårdagens mums. Som ni ser innehöll det bl.a jordgubbar. Mums säger jag bara!

Av Cupper Ponie - 29 mars 2015 08:36

Blev besviken när jag vaknade upp idag. Snö och regn faller från himlen. Om snön stannar på marken går jag ner i ide. Orkar inte med snö mer, blir bara deppig. Får väll se om hur det blir med stallet ifall vädret tillåter. Annars så kommer jag vara hemma hela dagen och fixa med min frihetsuppsatts. Samt så ska mer jordgubbar och choklad köpas. Igår när jag kom hem från stallet hade morsan ätit upp alla mina jordgubbar. Kan säga att jag blev riktigt förbannad. Jag hade ju gjort dom till kvällen men nää de fick jag inte. 


En ny youtube video(ev två) ska fixas under dagen också. Fixa massa nya klipp igår samt så har jag kvar klippen från när min kompis följde med o filmade. Blir fullt upp trots allt. Träna ska jag också göra så fort jag kan klämma in det. Blir Cardio idag. Har även inlägg i huvudet som ska skrivas, spännade eller vadå ;)?


Nu bli jag ledsen på vädret, går snart ner i desperation...

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards