cupperponie

Direktlänk till inlägg 29 mars 2015

En simtur och nya träningskläder

Av Cupper Ponie - 29 mars 2015 15:56

Blev fullt upp denna söndag trots allt. Åkte till Köping för att handla nya träningskläder. Fick med mig två sportbh:ar, en väska och en vattenflaska. Samt lite annat som dock mamma köpte. Men jag och mamma delar på de flesta träningskläder ändå så. Gick även in på H&M och kollade träningskläder där. Fick med mig ett par leggings samt det morsan köpte. Passade på att gå in på Willys också för att prova proteinglass. Dock fanns inte den smaken jag ville ha så jag tog en annan smak. Lite stark i smaken för min smak om man säger så. Men inte så dum var den. Dock var det väldigt dyrt för det lilla man fick. Får hoppas på att priset går ner längre fram.


Vi tog sedan en tur på Max för att käka. Var varken speciellt hungrig eller sugen. Men jag åt lite granna iallafall. Vill så klart hålla mig borta från skräpmat så ofta som möjligt. Åkte sedan hem och sedan till badhuset. Blev en simtur på ca 25 min. Blir såå sur över att massa barn ska simma över motionsimmet. Även några vuxna skulle lära sig att simma, på motionsimmet. Men hallå!? Det är väll en sak om det är simskola men det var ju inte ens det. Varför ska folk förstöra hela tiden, det finns en anledning till att det heter motionsim. Gaash. Skyll inte på mig om man skulle råka smälla till dom när man simmar där. Suck säger jag bara. 


När jag sedan kom hem igen fixade jag jordgubbar doppade i choklad. Mums. Fixa ännu fler så mamma inte äter upp alla denna gång ;) Samt mer choklad på. Blir perfekt att äta till plugget. Ska nu fixa med youtubevideon och sedan skriva min frihetsuppsatts då den ska in idag. Vi hörs!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 14:15


Nu släpper jag bomben. För ett bra tag sedan började jag fixa med en liten hemlig grej. Och den grejen är en ny blogg. Jag kände för att fortsätta att skriva ner mina tankar och vardag men inte här. Nu kan ni istället läsa om mig och mitt liv på nouw...

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 13:59

Kod för att importera min blogg till Nouw: 3982655804

Av Cupper Ponie - 18 november 2015 08:19

          För några veckor sedan fick jag äran att fota min kompis lilla vovve. Hur söt liksom? Det var inte lätt att få han koncentrerad på kamerna men det gick. Vi testade lite alla möjliga platser. Först och främst natur. Men även lite mind...

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 20:04

   

Av Cupper Ponie - 17 november 2015 19:39


Rösta gärna på kryddan HÄR Skulle vara super snällt om ni gjorde det :)   ...

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards