cupperponie

Alla inlägg den 1 november 2014

Av Cupper Ponie - 1 november 2014 19:03

 

                             

               


Här har vi lilla Bella som hon heter. Tog även lite bilder på deras kanin, dock så få o ointressanta så de får ligga kvar i arkivet orörd!


Av Cupper Ponie - 1 november 2014 15:22

Skulle bloggat tidigare meen när jag hade kommit hem från farsan fick jag en mensverk från helvetet. Brukar inte få mens verk men denna gång fick jag det och den var häämsk, usch! Så när jag kom hem la jag en kudde på magen o datorn ovanpå, gick in på swefilmer och kollade filmen BoyHood. Skulle ha kollat på den på bio för någon vecka sedan men det sket sig. Hur som helst, filmen var såå bra, rekomenderar starkt! Nu hör jag de som bor ovan dunka massa skitmusik vilket stör mig men, men. Ska snart se på skräckis med mamma om hon hittade en att hyra. 


Bilderna jag tog på farsans kisse kommer jag lägga upp senare, måste lägga in de i datorn först bara ;) Är nöjd över bilderna också trots ljuset var lite sisodär. Hjälpte till med bl.a klippa deras kanins klor som jag alltid får göra åt de då de inte vet hur man gör. Fick sedan en 100-lapp, den pengen ska läggas i sparbössan där jag lägger mina besparingar!


Nu ska jag se film, vi hörs senare!

HAHAHA Typ så x'D  

Av Cupper Ponie - 1 november 2014 09:04

God morgon! Ny månad redan, inte långt kvar tills jag fyller år whoho. 1 månad och 12 dagar till sen blir jag 14. 


Idag regnar o blåser det som bara den så stallet får vänta. Om det ger sig under dagen åker jag till stallet, annars får hästarna vila så får de jobba i morgon. Istället drar jag kanske till farsan o fotar deras kisse. Med andra ord blir det en lugn dag. Hade ju inte precis tänkt att göra något speciellt i detta väder. 


Annars då? jo då, morsan har precis beställt lite nya kläder till mig, mest byxer, samt en jacka. Har då en tillfällig, gammal jacka som egentligen är en vår jacka. Kommer visa mina grejer när de har kommit, dock kommer en av byxerna senare så vi får se om jag väntar tills den har kommit eller om jag tar allt utom de byxerna direkt. Tänkte göra en haulvideo om jag hinner då :D

 

Ha en bra dag alla!

 

Presentation


Välkommen hit! Här kan ni läsa om min vardag som innehåller en del häst. Jag sköter om två shetlandsponnysar varje dag som tömkörs, tricktränas, ja allt möjligt. En gång i veckan rider jag även på ridskola. 4-7 dagar i veckan tränar jag också en del just

Fråga mig

33 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards